donderdag 19 december 2013

Blogswap ♡



Dit jaar organiseerde Lynda weer een blogswap, hetzelfde deed ze ook op Instagram!
Voor mij was dit het 1e jaar dat ik er aan mee gedaan heb, zowel via Instagram als via mijn Blog.
En ik moet zeggen ik vind het echt TE GEK!! Voor de lezers onder ons die niet precies weten wat dit inhoudt zal ik het even in het kort uitleggen:

Je krijgt de contactgegevens wat een willekeurig persoon die zich ook opgegeven heeft voor de Blogswap / Instaswap.
Wellicht is het iemand die je al volgt via Instagram of via hun Blog, maar de kans is groot dat je de contactgegevens krijgt van een voor jou tot nu toe vreemde.

Bij de contact gegevens staat ook zijn of haar Instagram naam , of de link naar zijn of haar Blog.
Deze kun je beide gaan volgen om te zien voor wie je een verrassing maakt of koopt.
Erg leuk trouwens, zo kun je gelijk zien waar iemand zijn interesses liggen of wat ze leuk vinden!

Vervolgens ga je aan de slag, je maakt zelf een leuk klein cadeautje ( brievenbuspost) of je koopt iets leuks, keuze is aan jezelf. Het hoeft niet duur te zijn, er staat geen vast bedrag voor in iedergeval, want we kunnen niemand in zijn of haar beurs kijken wat ze te besteden hebben. 

25 November was de dag dat (bijna) iedereen rennend naar de brievenbus ging om zijn of haar Swap te posten!

De week erna was geweldig op Instagram en de Blogs, er kwamen zo'n leuke cadeautjes voorbij, de meest leuke DIY's, gekocht cadeautjes, mooie kaartjes en ga zo maar even door! 

Kort samengevat ; een groot leuk gekkenhuis van cadeautjes op Social media!
En het leukste van alles, " hoe blij wordt iedereen van een cadeautje van iemand die je helemaal niet kent"! 

Mijn cadeau wat ik stuurde naar Mirjam ( http://handhaveaniceday.blogspot.nl )
Waren deze leuke kurken viltjes beschilderd met een leuk kerst sjabloon, ik heb de sjablonen er bij gegeven zodat ze zelf ook nog kan freubelen voor de feestdagen! 




Lynda nogmaals bedankt voor de geweldige organisatie! Ik ben in ieder geval zeker weer van de partij de volgende keer! 


Voor diegene die het idee net zo leuk vonden als ik! Hou Lynda in de gaten via http://unpetitmorceaudemoi.blogspot.nl

Of via Instagram @Lyndahome

En geef je de volgende IGswap of Blogswap ook op!


Liefs,

Suus





* foto's zijn gemaakt door Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten