zaterdag 25 januari 2014

Give Away by L'eeffstijl ♡ en Hhuis




Kerst is voorbij! En al is het fijn om het huis weer op te frissen, die kleine versieringen blijven heerlijk om in huis te hebben. 
Gelukkig is Pasen alweer onderweg en dus is het tijd om de leukste spulletjes weer in huis te halen. 
En.. laten wij je eens helpen. Samen met Heleen ( hhuis.blogspot.nl ) organiseer ik een leuke GIVEAWAY. Heleen en ik zijn beide druk met het creëren van leuke spulletjes in huis en hoe leuk is het om één van die ontwerpen cadeau te geven.. 



Waar maak je kans op:
- een setje van 3 paashangertjes van L'eeffstijl zoals hier afgebeeld.
Deze hangertjes zijn gemaakt van witte klei, erg leuk voor in een paastak, of voor aan een mooie bloesemtak die je in een mooie vaas zet. Weer eens iets heel anders dan de plastic of glazen paaseitjes. Dus... Haal het voorjaar in huis en doe mee!




Hoe kun je kans maken op deze leuke give away?
- Plaats een reactie onder deze post
- En wil je extra kans maken? Plaats dan een link op je eigen blog 
- De winnaar wordt Zaterdag 1 februari bekend gemaakt




Good luck everyone! 

Liefs,

Suus en Heleen


6 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een schatjes! Ik doe mee :)
    Volgen doe ik jullie allebiei :).
    Deel de link op FB en mijn blog!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn ontzettend leuk!!
    Ik doe heel graag mee!

    ps Waar kan ik me aanmelden om jou te volgen?

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Els

      Leuk dat je mee doet!
      Je moet dat de link leeffstijl.blogspot.nl kopiëren bij je dashboard en toevoegen.

      Anders even googelen :)

      Liefs,

      Suus

      Verwijderen
  3. Leuke manier om zo ook Heleens blog te ontdekken! Ik doe mee & plaats een linkje op mijn blog!!

    Fijne avond.

    Groetjes,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Femke,

      Leuk dat je meedoet! Winnaar wordt morgen bekend gemaakt!

      Liefs Suus

      Verwijderen