maandag 31 maart 2014

Finaly online ♡





*YAY* www.leeffstijl.nl is online!!
Natuurlijk is dit reden voor een feestje! 

Met trots wil ik jullie mijn nieuwe website presenteren! Op nog wat kleine aanpassingen betreft de betalingsmogelijkheden, zijn we vanaf vandaag te bereiken via het nieuw webadres:

WWW.LEEFFSTIJL.NL

Volg me via Instagram en blijf op de hoogte van mijn nieuwe blogs en niet te vergeten de nieuwe artikelen in de webshop!! 

Om de opening van de nieuwe webshop te vieren verloot ik onder één van mijn volgers een cadeaubon van 10.00 EURO, deze is vrij te besteden in de vernieuwde webshop! 

Houdt Instagram in de gaten voor de voorwaarden van deze Give Away.

Vanaf nu zal ik het bloggen voorzetten op mijn nieuwe website www.leeffstijl.nl
Ik nodig jullie allemaal uit om vanaf vandaag een kijkje te nemen, alle reacties , op- of aanmerkingen zijn welkom!


Liefs,

Suus

2 opmerkingen:

  1. Jaaaa,van harte gefeliciteerd met je eigen url...
    Je nieuwe site ziet er prachtig uit..
    Heel veel succes..
    Liefs Chris x

    BeantwoordenVerwijderen