donderdag 26 december 2013

Boekvouwen ♡

                        

In mijn Blog van 21 September heb ik al eens een stukje geschreven over het boekvouwen.
Je kon toen mee doen met een Give Away, om een patroon via boekvouwen.nl te winnen.

Ik zag er wel een uitdaging in, en heb toen mee gedaan met de Give Away actie.
Lucky me, en ik win deze Give Away!! 

Bij m'n moeder de boekenkast ingedoken voor een oud boek dat ze wel kon missen, 1 ding wist mijn moeder toen nog niet! Ze zou het boek in een andere vorm terug krijgen.

Met het zelf uitgekozen patroon op zak, kon ik beginnen met en gaan uit tekenen in het boek, ik dacht, dat doen we wel even.... Uhhhh NOT!!
Op elke pagina van het boek moeten 2 streepjes komen te staan voor de uiteindelijke vouwlijnen, en ja laat ik nu net een redelijk dik boek gekozen hebben á zo'n dikke 500 pagina's.

                          

Na het aftekenen van alle vouwlijnen, kon ik eindelijk beginnen aan het leuker stuk, het vouwen.
Waarom ik dit het leukere stuk vind?? Omdat je nu eindelijk resultaat begint te zien.

                         

Nu nog het boek leuk inpakken en gauw mijn moeder verrassen, met iets nieuws voor ik haar boekenkast!



Liefs,

Suus





Www.boekvouwen.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten