woensdag 1 januari 2014

Welcome 2014, Thanks 2013 ♡


Wat gaat die tijd snel, 2013 is voorbij gevlogen.
Het was voor mij een mooi jaar, met helaas wat kleine downs, waar we dan gewoon het beste van maken.
Een kleine terug blik op de leuke dingen uit 2013;
Ik ben verschillende leuke (lange) weekendjes weg geweest, waar ik veel inspiratie heb mogen opdoen, zoals in februari in Antwerpen, in Mei in Newcastle, in Juni weer terug naar Antwerpen , in September in New York, en tot slot in Oktober in Berlijn.
Even allen leuke Nederlandse steden buiten beschouwing gelaten, en de dagtripjes ;)
Ook ben ik in 2013 mij meer gaan verdiepen in het delen van inspiratie met andere, mede via mijn blog, maar ook via Instagram en sinds kort ook via Pinterest waar je mij kunt volgen.
Ik ben nog maar een beginner, maar ik begin het wel hartstikke leuk te vinden, stiekem zelfs een beetje verslavend. 

Mijn plannen/voornemens voor 2014? 
Voornemens; daar ben ik nog niet zo mee bezig geweest eerlijk gezegd. Het enige goede voornemen dat is heb is meer tijd vrij te maken voor mijn familie, iedereen heeft het tegenwoordig maar druk druk, en toch zie je wanneer mensen het moeilijk hebben, heb je ineens toch de tijd om bij hen te zijn.
Waarom kan dit alleen in moeilijke tijden, dit moet toch altijd kunnen?

Plannen; Nou mijn agenda staat al weer aardig vol voor de komende maanden.
In Maart ( met de carnaval hier in het zuiden ) heb ik een weekend gepland in de Buurt van Haarlem.
Ik zie zo vaak zo'n leuke dingen voorbij komen over Haarlem, dat het eens tijd wordt dat ik die kant op ga.
Ik ben op het moment een tripje naar Parijs aan het plannen, samen met mijn moeder en mijn zusje...Goed voornemen!!
Het eerste weekend van Juni zit ik weer een lang weekend in Parijs, 1 dag shoppen en 2 dagen naar Roland Garros.
Dan volgt ergens mij zomervakantie, waar ik nog het een en ander voor aan het uitzoeken ben ;)
Er staat in Augustus een stedentrip naar Lissabon op de planning.
En tot nu toe tot slot een vrienden weekend richting het zuiden, hoogst waarschijnlijk Barcalona.

Verder ben ik vanplan mijn meer te gaan richten op het bloggen. Waarbij dit een redelijk goede aftrap is ( lijkt mij :) )

Rest mij tot slot jullie allemaal te bedanken voor het lezen van mijn blog in 2013,  Ik wens jullie alle gezondheid en veel geluk voor 2014, moge het een knallend jaar voor iedereen worden. 

Liefs,

Suus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten