vrijdag 3 januari 2014

Today's Inspiration ♡

                         

Ook ik heb de wondere wereld van Pinterest mogen ontdekken, wat heerlijk is het om op een vrije avond met de laptop of iPad op de bank te hangen en inspiratie op te doen! 
Het bekijken van verschillende boards en pins van andere, gaf me een beetje het gevoel dat ik niet achter kon blijven, stiekem begon het ook bij mij te kriebelen om zelf een aantal boards te maken, waarop ik mijn pins kon verzamelen. Ik moet zeggen het werkt zelf een beetje verslavend.

Inmiddels wordt mijn lijst met klusjes maar langer en langer... En weet soms niet waar ik moet beginnen. Maar aangezien ik al enige tijd op zoek ben naar 2 nieuwe lampjes voor naast/boven ons bed, en niet de perfecte lampjes tegen kom, ga ik ze zelf maar maken.
Hierboven mijn inspiratie, gevonden via Pinterest natuurlijk!! Het gaat een beetje een mix van beide worden, en natuurlijk kom ik bij jullie terug met een " How To ". 

Geniet van jullie weekend! 

Liefs, 

Suus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten