zaterdag 15 februari 2014

5 days of DIY ♡





Ken je dat? Je hebt een hele lijst met klusjes, projectjes die je graag wil doen in en om het huis.
Je lijst wordt steeds langer, je blijft schuiven met dingen die je graag het eerste wil doen. Maar heeft nummer 1 ook echt prioriteit??

Je zal het gelijk geloven, maar ik heb dus ook zo' n belachelijk lange lijst! 
Een lijst met maar liefst welgeteld 33 dingen! Maar waar haal je al die tijd vandaan om deze dingen uit te voeren?? Ik kijk te veel op Pinterest, en Instagram, erg verslavend! Misschien als ik dat eens wat minder deed, was dat lijstje ook wat korter... Maar hé, het is zo leuk al die inspiratie... Gewoon blijven doen ;) !!

Nu bedacht ik me het volgende, als ik me nu verplicht om 5 dagen aan een sluitend iets van mijn lijst af te werken, en jullie het resultaat te tonen op Instagram komende week. Dan doe ik wat ik leuk vind, namelijk foto's posten op IG, en mijn lijst wordt korter.. Ik zeg 2 vliegen in klap!!

Daarbij roep ik iedereen op, die ook zo'n fijne lijst heeft om met me mee te doen! Hoe leuk zou dat zijn, als iedereen zijn of haar projecten toont in een week die je allemaal afgekregen hebt! 
Het enige nadeel van dit alles is, dat de kans dat je eigen lijst aangevuld wordt erg groot is.
Want ja, wie weet kom je weer andere leuke dingen tegen van de personen die jezelf volgt!

Al met al, ik vind het 't proberen waard! Dus doe gezellig mee!

Deel je foto's op Instagram onder #5daysofDIY


Ben zo benieuwd volgend weekend wat we onder deze # terug gaan vinden!

Veel DIY plezier!

Liefs Suus


2 opmerkingen: