donderdag 20 februari 2014

#5daysofDIY ♡

Deze Hashtag ben ik vorige week zaterdag begonnen op Instagram!
Het was mijn manier van motivatie om me zelf aan m'n do-to list te zetten...komt geen eind aan!

Onder #5daysofDIY kon iedereen in 1 week 5 DIY projecten plaatsen! De 5 leukste ( willekeurig gekozen want ze zijn allemaal te gek) zou ik op mijn blog plaatsen.

Natuurlijk zal ik ook mijn 5 DIY ook met jullie delen! 

Deze 5 kan ik afstrepen van m'n lijst, dat betekend overigens niet dat m'n lijstje korter geworden is! 


Day 1:
De 3D Diamond! Als 100 keer voorbij zien komen via Pinterest, ook via Instagram.
Wat heb je er voor nodig, rietjes, schaartje en garen! 



Day 2:
Ik had een oude legerkist op de op de kop getikt, wilde er een leuke speelgoed kist van maken.
Hij is nogal zwaar door al het ijzerwerk wat er aan zit, dus wilde er graag wieltjes onder zetten, zodat hij makkelijk te verplaatsen is. Nu nog alleen aan het twijfelen of ik hem nog wit verf.



Day 3:
Met een houtkachel in huis, heb je natuurlijk boomstammen genoeg op voorraad, er lagen al maanden een paar mooie stammetjes klaar om wat leuks mee te doen! Rond de kerst tijd zag ik zoveel leuke stolpjes voorbij komen met verschillende onderzetterts, waaronder de houten boom schijfjes! 
Dus die kan ik ook weer afstrepen!




Day 4:
De paashaasjes van klei gaan als een tierelier, ik ben elke week wel een hele avond aan het kleien, nu dacht ik het wordt tijd voor een nieuw product voor in de webshop! Deze betonnen sterren kunnen jullie vanaf volgende week bestellen!





Day 5:
Diamonds are a girls best friend! Op Pinterest en Instagram kun je niet meer om de diamanten heen! Ik maakte al een 3D Diamond, nu had ik nog een oud shirt in m'n kast liggen met een Diamand erop, mijn lieve kat is hier helaas een keer in blijven haken met z'n pootje, dus d'r zat een gat in m'n shirt.
Aangezien ik altijd klus met m'n goede kleren aan, had ik dit shirt opzij gelegd om aan te doen bij klusjes. Gezien ik wel al wat oud roze toegevoegd heb in huis, krijgt dit shirt toch een andere bestemming.... De bank! 




Een kleine selectie van de andere DIY onder deze Hashtag die ik erg leuk vond:

1) @mietzellie  2) @missjettle  3) @412jess  4) @___mayke___  5) @hhuis_heleen 6) @___mayke___ 7) @liefs_ann 8) @mietzellie 9) @sandrabroekhuis

Wil je graag de overig DIY projecten zien van afgelopen week, kijk dan onder #5daysofDIY

Bedank allemaal voor het meedoen en het delen van jullie geweldige DIY !!

Liefs Suus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten