vrijdag 14 maart 2014

Liebster Award! ♡

Hartstikke leuk en super enthousiast ben ik genomineerd voor de Liebster Award !

Bedankt Heleen! Ik voel me vereerd! 




De liebster award is opgezet om beginnende, 
maar ook al ervaren bloggers een beetje in het zonnetje te zetten. 
Om op deze manier de persoon achter het blog wat beter te leren kennen. 
Je beantwoordt 11 vragen en vervolgens geef je de award, 
inclusief 11 nieuwe vragen, door aan enkele (max. 5) andere bloggers. 






Dit zijn de 11 vragen die mij vandaag gesteld:



Welke quote past het best bij jou en waarom?
Mensen die me heel goed kennen denken nu "Omdat het kan!"
Precies dit is mijn quote en motto sinds 3 jaar, 
hiermee proosten ik 3 jaar geleden op het nieuwe jaar! 
Waarom? Ik denk dat alles kan, niets is onmogelijk, zolang je er maar voor gaat! 

Wat is je lievelingsplek in huis?
Die is makkelijk, 
dat is wanneer ik in de fauteuil lekker met een kop koffie voor de kachel kan zitten!

Winter, herfst, lente of zomer?
Eigenlijk alle 4! Herfst omdat ik hou van die mooie warme kleuren buiten. 
Winter, omdat ik het heerlijk vind om thuis te komen en dan voor de kachel te zitten! 
Lente, frisse kleuren in huis, verse bloemen op tafel, het voorjaars zonnetje en mijn verjaardag! 
Zomer, het buiten leven, de BBQ, zwemmen, zonnen, genieten en natuurlijk vakantie! 

Waar word jij echt gelukkig van?
De eerste verse tulpen van het jaar in huis
Mijn 2 mannetjes
Het ontdekken van al het moois dat onze wereld te bieden heeft!

Wat is (naast je eigen) je favoriete webshop?
Moeilijk! Ik heb niet echt 1 vaste webshop, ik koop overal wel wat! Dus ook niet echt 1 favoriet!

Hoe plan jij je dag het liefst in? 
Dag? Ik plan altijd weken vooruit! Mijn dagen zijn vrij standaard grotendeels werken, 
koken, sporten, slapen en dan start de dag weer op nieuw.

Wat doe je al heel lang, maar moet je toch eindelijk eens mee stoppen?
Ik denk hetzelfde als jou Guilty pleassure , GTST kijken! 
Het slaat nergens op en toch klokslag 8 uur voor de tv zitten ;)

Welk (lievelings)gerecht maak jij veeeeeél lekkerder dan de rest?
Toscaanse kip uit de oven

Waar hoop jij over 5 jaar te staan?
Hopelijk gezond en wel, samen met mijn gezin, in een mooi huis, 
leuke baan, zonder zorgen, genietend van het leven.

Wat hoop je nog zo snel mogelijk te bereiken?
Mijn eigen website online te zetten met de nieuwe webshop! 
En jullie hier allemaal te mogen ontvangen! 

Wat irriteert je stiekem enorm?
Sokken en kleding naast het bed leggen voor het slapen gaan, 
en op het eind van de week de weg naar het bed niet meer kunnen vinden, 
als je snapt wat ik bedoel ;)


Bedankt voor de vragen!

Mijn nominatie en 11 vragen gaan naar Chris van Pure by Me! Omdat ik je zeer dankbaar ben voor het ontwerpen van het L'eeffstijl logo! 

Wanneer ben jij begonnen met bloggen?
Hoe ben je op het idee gekomen banners te ontwerpen?
Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
Waar mag men je 's nachts voor wakker maken?
Wat is je favoriete vakantie bestemming?
Welk land wil je graag nog bezoeken?
Heb je nog dromen die je graag wil verwezenlijken? 
Wat is je lievelings gerecht? 
Wat is je meeste favoriete tijd van het jaar?
Wie is je popidool van vroeger?
En tot slot, je meest favoriete tv serie? 

Succes! 


Liefs Suus

4 opmerkingen:

  1. Haha wat een leuke.. jaaa gtst!!
    Moeilijk om daar vaarwel tegen te zeggen.
    En over die sokken.. ik struikel nog elke ochtend over een stapel schoenen! Leuk dat je mee deed liebe Suus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thans voor de uitnodiging! Haha vond het best grappig!
      Schoenen doen wij meestal onder uit, dus dat valt hier wel mee!

      Liefs Suus

      Verwijderen
  2. Ik vind deze award zo leuk, vooral omdat je iemand echt wat beter leert kennen. Hahaha, ik plan ook altijd ver vooruit, ik wil alles van te voren weten zodat er niets mis kan gaan. En jaaaa, tulpen!
    Wat heb je een leuke blog, ik volg je al een tijd via instagram maar je blog is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve berichtje Karlijn.

      Ik ben bezig met een officieel site www.leeffstijl.nl die gaat op korte termijn online!

      Leuk dat je me volgt!

      Liefs Suus

      Verwijderen