vrijdag 14 maart 2014

New Easter ♡


Weg met die eigenlijk toch wel lelijke plasic paaseitjes, tijd voor iets nieuws, iets anders in onze paastak!

Inplaats van een paastak heb ik gekozen voor mooie bloesem, paastakken vind ik altijd al snel kleine groene blaadjes krijgen!

Oud op nieuwe was maar net voorbij, toen ik alweer aan de volgende versiering begon te denken.
Ik begon met het kleien van de paashaasjes. Hier werd zo enthousiast op gereageerd dat ik ze ook ben gaan maken voor de verkoop! Ze zijn nog steeds te koop in mijn webshop.

Natuurlijk hangen deze clay bunny's ook in onze paastak! 





De eivormige voorjaarshangers komen van Lisanne van de Klift. Deze zijn te bestellen via 
http://lisannevandeklift.blogspot.nl


Liefs,

Suus


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo samen in een paastak. Het doet me denken aan vroeger. Wij hadden thuis ook altijd een paastak met allemaal gekleurde dingen erin, en dan lekker veel paaseitjes eten :) Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Karlijn,

      Ik ben ook blij met het resultaat! Geeft toch altijd net dat extra stukje gezelligheid in huis.

      Liefs Suus

      Verwijderen
  2. Hoi Suus, Dankjewel voor je reactie. Leuke blog heb je. Ik heb gekeken hoe ik je kan volgen, maar is mij nog niet gelukt. (Kon plusje daarvoor niet vinden. Wel ben ik je gaan volgen op instagram (aangevraagd), dan zie je gelijk mijn instagram, kunnen we elkaar volgen ;-) Fijne Zondag! Corine

    BeantwoordenVerwijderen